[Epitesz-barkacs] hatarolo hangolas?

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2010. Sze. 25., Szo, 17:31:49 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2010.09.25. 16:32:37 +2h-kor írta:

> Szerintem a nyomatekhatarolo is olyan, hogy egyszer itt, masszor ott
> szolal meg, azonos korulmenyek kozt, igy ez az egesz csak saccometria
> lenne, nem meres. Nem tul precizios szerkezetek ezek.

közben találtam a Prony-fékről, ami a nyomatékmérést akár
mérni is lehetne, de szóba került, hogy 18V-os 1000 mAh
akkut megrángatva akár 20A vagy több is kijöhet

akkor akár egy Amperre reagáló valami is alkalmas lehetne
arra, hogy ne gyilkoljam ki a csavarnyúzót, mert a motorka
amperfelvételetalán egyértelműbb határ lehetne?