[Epitesz-barkacs] Kolibri petróleumfőző - hogyan működik???

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 1., P, 11:23:17 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Nekem nem indul a napom kávé nélkül... :)

Na most képzeld el, ha nem jutnál hozzá, mi lenne!

Én még a kényszerű gyógyszeres kezeléseket is igyexem eltűnetni, marhára nem
csípem a függőségek bármelyik fajtáját is. Még a kajafüggőség is ide tartozik.
Ismerek olyat, akit olyan hülyén kezelnek, hogy ha 3 óránként nem eszik valamit,
akkor rosszul lesz. Én meg néha direkt kipróbálom, hogy ha nem is eszek, érzem a
gyengeséget, dafke elmegyek gyalogolni egyet, hogy csakazértis elő kell
bányásznia a szakszervezetemnek a tartalékokat, és nem adok lehetőséget rá, hogy
"megzsaroljon" a kajakényszerrel. Azért persze szoktam enni, csak ez ne lehessen
ilyen drasztikus kényszer, hogy ha pont nincs egy pillanatban kaja, akkor
összedől a világ.