[Epitesz-barkacs] besurranó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 1., P, 17:34:28 CEST

Hofferek Attila wrote:

> 50 az. :-)

Már annyi?
Régen, amikor még az állami szektorban dolgoztam, volt egy vita erről. A mi
cégünk csinált egy olyan dc hegesztőgépet, amivel jól lehetett akkor is
hegeszteni, ha a max fesz biztosan alatta volt a 42V-nak. A konkurrencia (egy
szövetkezet) meg csak olyat tudott, ami 50V meg kellett legyen.

Aztán jött a meteszben vita, és lehet, hogy igazad van, nem sikerült 42V-ra
leszorítani a szabványt, pedig akarták.

(Különben meg a 42VAC az ugye 60V táján van csúcsban.)