[Epitesz-barkacs] besurranó

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 1., P, 17:38:46 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> ha jól értelmezem, és csak az 1000V feletti a magasfeszültség,
> akkor a 230Voltos konnektort belevezethetem :-)

Ez a "magasfeszültség" egy laikus kifejezés, biztos arra utal, hogy a távvezeték
sodronyai jó magasan vannak. :-)

Van még pár ilyen. Pl a szakmában a bizti az biztosító (olvadó biztosító), a
biztosíték meg a laikus szóhasználat. Aztán a huzal meg a drót... :-)

Sötétség van a világítótestek táján is. :-) Izzó, lámpa, villanykörte... :-)
Leggázabb a ledes xenon izzó. :-)

Aztán a reptéren a kifutópálya a laikus szöveg, a szakmabeliek meg futópályáról
beszélnek.