[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 2., Szo, 17:34:22 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.02. 15:26:53 +2h-kor írta:

> Na és mikor sikerült nekik elkapniuk, még "szarás" előtt, vagy után? :-)

még előtte :-) , mert pont a "karjaikba futottam" az úttestről

> Ilyenek miatt sem értem azt a nagybüdös nosztalgiát a múlt rendszer iránt.
>
> Közlekedésileg: akkoriban olyan hihetetlenül gyakran ellenőriztek az utakon,
> hogy már csak somolyogni tudtam rajta. Volt, hogy párszáz méterrel elhagyva
> az
> ellenőrzést, belefutottam másikba, és hiába mondtam, hogy a kollékáik
> visszább
> már ellenőriztek. Szóval ezt se mondhatnám, hogy visszasírom.

sokmindenből én sem sírom vissza, viszont 1972-ben  a Riga mopedemet
az Üllői úton, egy nap közben nyitva levő udvaron nem kellett leláncolnom,
és mégsem lopták el hónapok alatt sem

Ma meg a gyáli piacra csak úgy lehet lemenni, hogy ketten megyünk ki
kerékpárral, és amíg az asszony vásárol, addig én vigyázok a kerékpárjainkra,

persze ez sem visszasírás, csak tény

> Lopott autó témában ma már vannak technikai eszközök, amikkel az összes arra
> járó járgányt le lehet ellenőrizni megállítás nélkül. Ez sokkal hatékonyabb,
> mint a szúrópróbaszerű megállításos ellenőrzés, és biztonságosabb is. A
> rendőr  szempontjából is, mert őt is elüthetik, lelőhetik.

igen, abban az átkosban a rendőröket sem lőtték le annyira, és éjjel 2-kor
is lemehettem sétálni félelem nélkül

persze ez sem visszasírás, csak tény