[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 2., Szo, 20:44:48 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> még előtte :-) , mert pont a "karjaikba futottam" az úttestről

Na és rögtön tovább is engedtek? Mert ha igazoltatás meg elbeszélgetés, azalatt
be lehet tojni simán.

> sokmindenből én sem sírom vissza, viszont 1972-ben  a Riga mopedemet

Nem is rólad gondoltam jelenleg.

> igen, abban az átkosban a rendőröket sem lőtték le annyira, és éjjel
> 2-kor is lemehettem sétálni félelem nélkül
>
> persze ez sem visszasírás, csak tény

Ez városrésztől függő dolog. Én ma is simán elmegyek hosszú sétára is éjjel,
régen viszont volt egy érdekes szokás: bandákba verődött fiatalok azzal a
céllal, hogy valakibe belekössenek, és megverjék.