[Epitesz-barkacs] prizma kerekparon

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 2., Szo, 23:09:42 CEST

Lord Hamilton  <minyu at freemail.hu> 2011.04.02. 20:31:21 +2h-kor írta:

> Hali!
>
> Tökéletesen jogos a rendőrök akciója.

igazából a rendőrség belőlem nem fog bevételhez jutni, a jogalkotó
"ki lesz elégítve" annyira :-) , hogy "ne találjon rajtam fogást" :-)

> Nem a magyar -megdöglött a tehenem, dögöljön meg a szomszédé is- mentalitás
> mondatja velem, de nekem vagy 30000 ft-ot kell leperkálnom, mint
> autótulajdonosnak évente csak azért, mert van autóm. Ekkor még egy centit
> sem mentem. Ha közlekedek, akkor azt 379 ft-os üzemanyaggal teszem. A fejem
> felett  Damoklész kardja szerűen lebeg a lehetőség, hogy a pénzbehajtók
> bármikor megbüntethetnek, mert olyan nincs, hogy valaki ne
> szabálytalankodjon, akár akaratlanul is. Egyetlen égő a lámpámba többe

én egyetértek veled, de ezeket saját akaratodból vállalod fel

> kerül, mint sok ember egész biciklije, és ebből az égőből nem egy van a
> kocsiban. Ha én közlekednék kivilágítatlanul sötétben, akkora lenne a
> felháborodás, mint a Sziklás Hegység.
> A kerékpáros is a közlekedés résztvevője, tehát éppúgy vonatkozik rá a
> KRESZ, mint bármelyikünkre.
> Semmi joga kockáztatni a sorsom alakulását, azzal, hogy kivilágítatlanul
> elütteti magát.
> 300 ft körül már kapni villogót, nincs egy ezres a nagyon jó fényü első-
> hátsó világítás.

ez sajnos csoportmunka, csoportjáték, társasjáték

ha  egy kivilágítatlan kerékpárost elütsz, pláne, ha részeg is volt,
egyből elejtik a vádat, ha a saját (autós)kasztod szabályai szerint
közlekedtél

a kerékpárosok kasztjához képest az autós kaszttársaid között is sokszor (ön-
és köz-)veszélyesek, pl.Stohl vagy a menetiránnyal szemben haladó részeg
öngyilkos, stb  is a sorsod alakulását kockáztatók vannak

szóval nem ilyen fehér-fekete ez a "társasjáték"