[Epitesz-barkacs] VOKhoz kicsi faszenes

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 4., H, 08:47:27 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> Ugyanaz a mozdulat, mint a palacsinta forgatása :-)

Háát, nem igazán, max hasonlít picit. Néztem, ennél egyáltalán nem emelik fel a
serpenyőt (jó nehéz is, nem is lenne könnyű), csak előre-hátra tologatják,
illetve még billenti is közben.

> Bármilyen serpenyővel lehet gyakorolni, nem bonyolult, könnyű
> ráérezni.

Persze, de ha elszúrja, kilöttyen, kirepül az étel a forró felületre. Szóval
kell azt gyakorolni. Aki még nem látta a mozdulatot, és csak elmagyarázzák, az
is megtanulhatja, de a hardvernek jónak kell lennie. Asszem az nem jó, ha csak
egy lyuk van a tűzhelyen, mint a régi sparherdeken.