[Epitesz-barkacs] [***** SPAM 2.9 *****] Fukusima légifotók

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 11:10:46 CEST

Szabo Endre wrote:
> Hát igen... de szerintem, azér nagyon jól meg lett építve... gondolj
> bele, ha jól emlékszem 9-es földrengés és erre egy 14 m magas
> szökőár... Gondolj bele, mi maradna Paksból vagy Budapestből...

Asszem paks nem nagyon sínylené meg magát a földrengést, de ennek kapcsán azon
filóztam el, hogy manapság reneszánszát éri a vályog.
Ha jön egy 5 alatti földrengés, rengeteg vályogház sérül meg, és a biztosítók
fizetnek, mint a katonatiszt.

Azon filóztam, hogy ha minket érne egy 9-es, lenne a paksi erőművön kívül bármi,
ami kibírná? Nem lehet, hogy csak azok az emberek maradnának életben, akik
véletlenül pont bármilyen épületen kívül vannak, azok közül is, akik épületektől
távolabb, és pont nem egy repedés fölött?

Egyes források szerint a vizszintes irányú gyorsulás elérte a 0,5g-t. Az
erőműben a földrengéstől meghalt rögtön asszem 2 ember, mert leestek valamelyik
épület tetejéről. Hát ezen nem is csodálkozom, ettől az átlagember tutira nem
marad talpon.