[Epitesz-barkacs] [***** SPAM 2.9 *****] Fukusima légifotók

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Ápr. 5., K, 11:16:45 CEST

2011.04.05. 11:13 keltezéssel, Kaczmarek Edvard írta:

> És azt is elolvasta, hogy ezerszer akkora adag kellene a radiaktív jód
> ellen, mint abban van, amit vett?

Nem tudom, de nem fogja beszedni, talán már ki is dobta. Bennem is van
egy halvány szkepticizmus a hivatalos kommunikáció adataival
kapcsolatban, de én nem jódot, hanem reggel este 500 mg-os C vitamint
szedek, állítólag az is segít, de ártani nem árt legalábbis. Ha valakit
sokat röntgeneznek vagy ilyesmi, annak szoktak C vitamin kúrát javasolni
a regeneráció meggyorsításához.