[Epitesz-barkacs] [***** SPAM 2.9 *****] Fukusima légifotók

Varga Tibor vargat61 at gmail.com
2011. Ápr. 5., K, 13:53:23 CEST

Sziasztok!

2011/4/5 Hofferek Attila <hofi at soka.co.hu>

> Nem tudom, de nem fogja beszedni, talán már ki is dobta. Bennem is van egy
> halvány szkepticizmus a hivatalos kommunikáció adataival kapcsolatban, de én
> nem jódot, hanem reggel este 500 mg-os C vitamint szedek, állítólag az is
> segít, de ártani nem árt legalábbis. Ha valakit sokat röntgeneznek vagy
> ilyesmi, annak szoktak C vitamin kúrát javasolni a regeneráció
> meggyorsításához.

Azt a C vitamint én alaposan megemelném.
Vasárnap este csak az izomláz ellen beszedtem kb 4000 mg-ot. Nem tudom,
mennyit, mert por lakban szedtem a kilós
csomagolásban vásárolt e 300-ból.
Addig szedtem amíg el nem múlt az izomláz.

Sugárzás ellen meg a C vitamin mellett B3 vitamint kell szedni.
Volt, hogy a lányom megégett a napon. Én adtam neki 50mg-ot és a reakció
miatt 30 percig zuhanyoztattam.
Másnap újra kimehetett a napra.
Felnőttnél a 100mg már reakciót okozhat, emiatt csak este szabad beszedni,
amikor az ember nem
megy ki a napra. Tapasztaltam néhányszor a reakciót, ami kb 20-30 perc múlva
jelentkezik.
(Előfordul, hogy kirajzolódik a fürdőruha vonala.)

Üdv. Tibi