[Epitesz-barkacs] WOKhoz kicsifaszenes

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 6., Sze, 16:32:13 CEST

jhidvegi  <jhidvegi at gmail.com> 2011.04.04. 09:12:50 +2h-kor írta:

> Számítás: legyen a cucc 1 kiló, és 1kJ/kgK a fajhője. Belemegy az edénybe
> mondjuk 17kW, az azt jelenti, hogy másodpercenként 17 fokot emelkedik a
> hőmérséklete.

találtam magyar viszonylatban kétrészes körégőt, és ez is kisebb
teljesítményű, mint
a kínai 3 körégős, de még így nokedliméretben is 12kW-os

http://www.tankonyvtar.hu/mezogazdasag/szolgaltatastechnika-4-5-080906-5?#d4e8
661

4.5.2.3. Főzőzsámolyok
A nagykonyhai főzés egyik általánosan használt tűzhelye a főzőzsámoly. A
főzőzsámoly tulajdonképpen speciális tűzhely. Nagyméretű edényekben való
ételkészítéshez alkalmas, egy főzőhelyes tűzhely, melynek magassága 400–500
mm.

A gázüzemű főzőzsámolyok (4.59. ábra) égője kétrészes körégő. A felső a kis
lángkör, az alsó a nagy lángkör. A két részhez külön fúvókás légkeverő
diffúzoron keresztül történik a gázbevezetés. A gázégő teljesítménye teljes
gázfogyasztásnál kb. 12 kW.