[Epitesz-barkacs] nekem is 1f/3f motor okositas

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Ápr. 6., Sze, 20:16:19 CEST

2011.04.06. 17:39 keltezéssel, vajk fekete írta:
> Egyreszt latom a jatszast az uzemidovel, amelyik gyarto nagyot akar
> mondani teljesitmenre, az valami kis bekapcs aranyu uzemmodot ad meg (s6
> meg ilyenek mit jelentenek??), aki meg ipari gepnek gondolja, az a
> tartosan hasznalhato teljesitmenyt. Nehol erre a 400V/1.5kW-re is azt
> mondjak, hogy mittomenmilyen osztaly mellett 2.2kW.

Ezek a fureszek amugy sem 100%-ban max teljesitmenyen jarnak,
bekapcsolod, odailleszted, nekitolod (ekkor sem biztos, hogy pont ugy
tolod, hogy billenonyomatek kozeleben legyen), elvagja, kiveszed,
leteszed, fogod a masikat, stb.

Szerintem meg lehet okositani a 3f motort 1f uzemre, de nem lesz olyan eros.