[Epitesz-barkacs] Einhell

(G)feri mekk-elek at freeweb.hu
2011. Ápr. 7., Cs, 09:15:57 CEST

Megkérlek, majd írd meg a forintosított eredményt is, mert nekem eddig
jóval  magasabb (főleg alkatrész) árajánlatokhoz  volt "szerencsém" az
említett (Mázsa téri) szervíz
esetében.  A  modoruk  viszont  sokat  javult  az  utóbbi  pár  évben.
Tudomásom  szerint  a  garanciális  javítások  terén  monopolhelyzetbe
kerűltek Mo-on, hozzájuk küldi be más átvevő is a termékeket.

Feri

Lord!