[Epitesz-barkacs] duna

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Ápr. 12., K, 12:20:55 CEST

Zebegény-Nagymaros-Visegrád-Szob stb. környékén eddig is tiszta volt :)
Szépen bele lehetett látni. Illetve Zebegénynél elégé iszapos,
Nagymarosnál van a tuti homokos. Na meg Dunabogdány, az verhetetlen.

A magam részéről, én már sokkal jobban szeretek a Dunában fürdeni-úszni,
mint a Balatonban. Valahogy tisztább, nincs az a posvány feelingje.

Gábor