[Epitesz-barkacs] Duna

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Ápr. 12., K, 13:57:21 CEST

2011.04.12. 13:47 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> Meg a tetején úszó napolaj, csikkek, egyéb kultúrtermékek.

Ezek a dunai strandokon is belekerülnek a vízbe, csak nem maradnak ott,
hanem felgyűlnek például a sulina ágban a deltában, én meg anyázok
amikor kifogom :-) Főleg áradáskor, mi mindent képes vinni a víz.
Ráadásul a Duna még súlyosbítva van azzal, hogy nem is szabad fürödni
máshol.
Szeretem én a Dunát is, meg minden vizet, de a Balatonnak a szememben
nincs párja, mit nekem te zordon Duna ágak örvényekkel tarkított tája :-)