[Epitesz-barkacs] FÉG V4.2

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Ápr. 12., K, 15:33:59 CEST

Ez egy átfolyós bojler, szerintem a legtöbb oldszkúl háztartásban ilyen van.
Az a gond, hogy a házunkban a földszinten valami 4,2 bar körüli nyomás
van a vízvezetékben, a negyediken meg 2,2. Az egyik negyediken lakó
tiszta ideg, hogy a kevés nyomás miatt nem tud rendesen fürdeni, amikor
hazaér a futásból.

Van esetleg közületek valakinek gyári gépkönyve, ahol le van írva a
bojler névleges üzemi víznyomás tartománya?
Nekem is ilyen bojlerem van, csak kopott az adattáblája, és van ott
valami olyan írva, hogy max. 10 bar min 0,5 bar, de nem tudom az mire
vonatkozik, pont a sor eleje kopott le.

Szerintem inkább az lehet az illetőnél a gond, hogy túl vékony és hosszú
az elmenő cső a kazántól (konyha) a fürdőszobáig.
De jó lenne egy konkrét adat, hogy elvileg a bojler milyen tartományban
működik.

A közös képviselő is tiszta ideg, hogy mit csináljon, beállítson egy
nyomásfokozót 6 bar-ra, de akkor meg az alacsonyabb szinteken
károsodhatnak a szerelvények.

Gábor