[Epitesz-barkacs] duna

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 12., K, 17:03:18 CEST

Acs Gabor wrote:
> Zebegény-Nagymaros-Visegrád-Szob stb. környékén eddig is tiszta volt
> :) Szépen bele lehetett látni. Illetve Zebegénynél elégé iszapos,
> Nagymarosnál van a tuti homokos. Na meg Dunabogdány, az verhetetlen.

azért idén próbáld ki ezt a kisoroszi szigetcsúcsot is. Szerintem azon a tájon
ez a tuti verhetetlen, mert a duna közepén van, és a szigetcsúcs sóderes.
Szerintem ott ivóvíz minőségű is lehet akár a duna.

> A magam részéről, én már sokkal jobban szeretek a Dunában
> fürdeni-úszni, mint a Balatonban. Valahogy tisztább, nincs az a
> posvány feelingje.

Azért, ha a balatonba beúszik az ember mélyre, ahol már többszáz méteren belül
egy teremtett lélek sincs, ott a víz iható. Más kérdés, hogy ma már büntetik, és
nem veszélytelen a hajóforgalom miatt.