[Epitesz-barkacs] Duna

Kaczmarek Edvard edk-barkacs at babakezek.hu
2011. Ápr. 12., K, 19:28:41 CEST

> tudom, hányszáz méterre tilos eléje kerülni még gyors motorcsónakkal is. Mert

Asszem sima hajónál 300, szárnyasnál 1000m. Régen vizsgáztam már a
hajózási szabályzatból...

Gyerekkoromban rendszeresen jártunk evezni a Római partra.
Kétpárevezős kielboatban én a kormányos voltam. Tahiba,
Szentendrére, Leányfaluba is voltak versenyfutamok. Hegymenetben
nyilván a szélén mentünk, de valamilyen rendszer szerint felváltva
a két oldalon, így többször át kellett szelni a Dunát. Lefelé
pedig a sodorvonalban haladtunk.

Ed
--
Beszélő Babakezek - Babajelbeszéd-tanfolyamok a mosolygó babákért
www.babakezek.hu