[Epitesz-barkacs] FÉG V4.2

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Ápr. 12., K, 22:56:01 CEST

Szerintem nincs a nyomással baj, a 2,2-nek elégnek kellene lennie egy
lakásban. Vagy rosszul gondolom?

A nyomásfokozó az egy eléggé zajos szivattyú, plusz négy bazinagy
hidrofor tartály. Lent van a pincében, a másodikon nem lenne hova tenni,
ott csak lépcsőház van, meg lakások.

De nyomásilag tényleg az lenne a legjobb.

Gábor