[Epitesz-barkacs] FÉG V4.2

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 13., Sze, 08:55:14 CEST

Balázs Bámer wrote:
> Szervusz Gábor!

> Szerintem kevés. Amikor itt ment a hidrofor, akkor a nyomás 1 és 4 bar
> között változott. Az idő felében volt csak elegendő fürdéshez, és

Szerintem is kevés. Ha a ház 4 emeletes, akkor szerintem simán meg lehetne
csinálni, hogy lent, a betápnál előállítani 5-6 közöttit, az a 4-edik emeleten
(kb 12m-rel följebb) 4-5 között, épphogy 4 alatt lehetne valahol.

Kérdés: a 10emeleteseknél hogy oldják meg? És a toronyházakban, pl az üllői úti
klínikáknál vagy a BME magas koleszában?