[Epitesz-barkacs] duna

Lord Hamilton minyu at freemail.hu
2011. Ápr. 13., Sze, 10:52:06 CEST

2011.04.12. 12:20 keltezéssel, Acs Gabor írta:
> A magam részéről, én már sokkal jobban szeretek a Dunában fürdeni-úszni,
> mint a Balatonban. Valahogy tisztább, nincs az a posvány feelingje.

Azért, mert nem láttad azt, amit én. Vannak még helyek, ahol a duna mellék
vizeibe bele van kötve a szennyvíz elvezetés. Igaz illegális, de láttam
amint a mosószeres,-kakás víz belefolyt. VAnnak udvarok, ahonnan esőben a
csapadékvíz a ganédombból különféle elegyeket kioldva folyik a mellék
ágakba.
Nyáron néha a Dunának kifelyezetten emésztő akna szaga van.
Tőlem is egy szavazat a Balatonra.
Misi