[Epitesz-barkacs] FÉG V4.2

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 13., Sze, 11:18:32 CEST

Lord Hamilton wrote:

> Voltam a víztornyunk aljában, megnézni, milyen is az. Tudjátok, az a
> kisvárosi,  ufó formáju. Szóval ott mondta a szakember, hogy 5 bar
> körüli a nyomás a vízműtelepen, mire a háztartásokhoz ér, alig több 2
> bárnál. Nálunk ez nem okoz problémát.

Végülis tényleg elég a 2 bar, ha nincs olyan holmi, ami ettől nem akar
beindulni.
Amikor itt volt az a feltűnően nagy nyomás, annak érdekes jelenségei voltak. Pl
felakasztottam egy vödröt a kerti csapra, rányitottam a vizet, és úgy ment ki
belőle, ahogy bele. :-) Ha elkapta, hogy nem kifelé megy, néhány másodperc alatt
töltötte meg a vödröt. :-) Onnan tudom, hogy megvolt vagy 6 bar, mert befogással
összevetettem a gázpalackban lévő nyomással, és hasonlónak tűnt.

A karos csapok nem fullra nyitva jó zajosak voltak. A zuhanyozás sem olyan volt,
mint most, a kis sugarak szinte szúrtak. Masszírozásnak is megfelelt.