[Epitesz-barkacs] FÉG V4.2

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 13., Sze, 11:49:26 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Ilyenkor a vízszámla is karmolósabb kicsit, nem? :-)

Nem, mert bevezettem azt, hogy zuhanyozásnál nem folyhat a víz szappanozás vagy
tusfürdőzés közben. Ha jól folyik, hamarabb lehet leöblíteni is.

A mosogatás a mosogató medencéiben történik, ott csak a feltöltés volt gyorsabb.
Viszont most a kisebb nyomásnál nem jól működik a wc tartály töltése, akkor meg
jól működött. :-)

Volt egy komolyabb vízfogyás is, de ez egy ideiglenes kötés szétmenése volt a
földben. Ahhoz képest, hogy ideiglenes volt, jó sokáig ment. A vízmű rendes
volt, jelentős részt visszatérítettek a sirámlevelem hatására.