[Epitesz-barkacs] FÉG V4.2

Acs Gabor agabor at electrodesign.hu
2011. Ápr. 14., Cs, 01:49:31 CEST

Szerintem de, csak nem közvetlenül. Mert a nyomás különbség számít,
amikor megnyitja a csapot, leesik a kimenő oldalon, és ezt érzékeli a
membrán. Csakhogy a kimenő oldalon ha nincs meg a kellő nyomáscsökkenés,
mert vékony, hosszú az elmenő cső, vízköves a zuhany stb. akkor már nem
lesz elég a nyomáskülönbség. Ilyenkor jobb, ha több van a bemenő oldalon.

Gábor