[Epitesz-barkacs] ezistacel, tengely

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 14., Cs, 19:53:07 CEST

vajk fekete wrote:
> most felhivtam a sarki csapagyboltot. kicsit negativan fogtak bele,
> mert azt mondtak hogy irasban adnak arajanlatot, de azert megvarom
> mit mondanak. ez szerintem nem huzott lesz, hanem koszorult, de egy
> meteres darab csak nem kerul parezernel tobbe.

Biztos olyan is van, de amikor vettem, nem tűnt a felület köszörültnek. Meg
láttam más méreteket is. Szerintem alapvetően a hidegen húzott az, ami elég
szép, precíz felületű, és az esztergályosok előszeretettel indulnak ki belőle.

Aztán vannak még precízebbek, amik még mindig nem köszörültek: ezüstacél.
Pl itt:

http://www.dunafem.hu/forgalmazott_termekeink/16/szerszamacelok

van egy kép, ilyeneket láttam. Aszongyák a lapon, hogy csiszolt, és hogy h8 a
tűrése. Csak már elfelejtettem, hogy ez mit is jelent.

Itt viszont sokfélét adnak igen jó áron:
http://uzletekitt.blogspot.com/2011/02/w8-as-ezustacel-elado.html
csak az a baj, hogy 100 kiló a minimum, amit lehet venni.