[Epitesz-barkacs] csuszasmentes badogozas

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 08:46:27 CEST

Szervusz Lista!

A bejárati ajtónál meg kell oldanom a hőszigetelés védelmét.
Gyakorlatilag ablakpárkány készülhetne, itt a rajz:
http://www.bamer.hu/tmp/bejaratmetszet.png
Az üres helyre kültéri rétegelt lemezt gondoltam, rajta bádogborítás.
Az egész rétegelt lemez szélessége 25 cm. A külső betonon nem
közvetlen ülne a rétegelt lemez, hanem kis alumínium pogácsákon,
azokon keresztül lecsavarozva. Víz közvetlen nem nagyon éri, mert
eléggé védett a hely, de azért nem annyira száraz, mint egy rendes
ablakpárkány. Ennek a tartóssága is kérdéses, de jobb ötletem nincs,
bízok a gombavédő szerekben (-:
Az igazi kérdés a bádog felülete. Ez csúszásmentes kellene legyen, ami
a vizes alumíniumról nem mondható el. (sáros lábbal rálépünk). Azon
gondolkozom, mit lehetne ráragasztani. Most pl. láttam a faboltban 2
mm-es parafa lemezt, meg van őrlemény is. Ezek mennyire lehetnének
tartósak? Mivel lenne érdemes ragasztani? Az egész szerkezet
vastagsága 30 mm lehet, ebből a rétegelt lemezé egyéb okokból 21 mm.
A bejárat délre néz, így rendesen süti a Nap egész nyáron.

köszönöm, szia: Balázs