[Epitesz-barkacs] csuszasmentes badogozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 09:45:33 CEST

Balázs Bámer wrote:

> tartósak? Mivel lenne érdemes ragasztani? Az egész szerkezet
> vastagsága 30 mm lehet, ebből a rétegelt lemezé egyéb okokból 21 mm.
> A bejárat délre néz, így rendesen süti a Nap egész nyáron.

Én bizony valamilyen keményfából faragnám ki, illeszteném oda, de előtte
belakkoznám, szinte impregnálnám parkettlakkal. Csináltam már ilyet valakinek
régen, ahol az volt a gond, hogy a szomszéd az előteret rendszeresen felöntötte
valami hipós trutyival, ami befolyt a lakásba.

A keményfa illesztett küszöböt leragasztottam, onnantól nem folyt be soha semmi,
és amíg jártam arra, sok év múlva is ép volt.

Ha valami lemezborításosdi a módi, akkor inkább valami koracél lemez legyen,
csak nem tudom, hogy lehetne felérdesíteni annyira, hogy ne csússzon.