[Epitesz-barkacs] csuszasmentes badogozas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 10:18:57 CEST

Hofferek Attila wrote:

> Koracél kazánlemez? Létezik olyan? :-)

Hogyne! Saválló is. Én már rengeteg durva szerkezetű, vastag anyagú saválló
holmit láttam, mert csináltam áramforrást elektropolírozó üzembe. Ezek
élelmiszeripari berendezéseket meg hasonlókat varázsolnak tükrössé. Na meg ugye
ott vannak az atomerőművek, istentelen vastag anyagokat is használnak. Cső,
lemez, minden van ilyesmiből. Rémlik, hogy még bordás, tehát csúszásmentes is
van.