[Epitesz-barkacs] 12 V tap

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 10:28:00 CEST

szepygab at gmail.com wrote:

> A gumikábelt előírta a tervező, és mivel a Városligeti tóban lesz,
> nem lehet eltérni tőle. Baj esetén legyen terv szerint kivitelezve.

Ja, akkor itt mese nincs, ezt kell használni.

> Nem a kereszmetszetek és az erek száma az érdekes, hanem a
> távérzékelős bemenetű tápegység beszerzési forrása.

Nem probléma ilyet csinálni, de biztos nem lehet egyedi gyártott. Meg mindenféle
meii... Nem, mintha engem akarnál megbízni, de mivel ilyen állami dologról van
szó, én bele nem vágnék. Ha meg találsz kész holmit, ami mindennek megfelel, de
bele kell nyúlni, hogy ezt a fesz-visszavezetést megoldjad, már el is veszett a
gari, és az egész felelősségi kérdés egy helyre öszpontosul.

Tényleg az lett volna az egyszerű, hogy megfelelő keresztmetszetű kábelt tervez
be a tervező.