[Epitesz-barkacs] 12 V tap

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 15., P, 10:32:43 CEST

 <szepygab at gmail.com> 2011.04.15. 10:01:35 +2h-kor írta:

> Nem is Te lettél volna, ha nem számolsz egy kicsit :-)
>
> A gumikábelt előírta a tervező, és mivel a Városligeti tóban lesz,
> nem lehet eltérni tőle. Baj esetén legyen terv szerint kivitelezve.
>
> Nem a kereszmetszetek és az erek száma az érdekes, hanem a
> távérzékelős bemenetű tápegység beszerzési forrása.

ha a vizidrótért tervező tartja a hátát, akkor neki kellene a parti tápfeszejt

is típusra, stb megnevezni, nem Neked, szóval szerintem " sántít a paci lólába
"

ha nekem kellene a vízben vinni az áramot, akkor váltóáramként vinném
oda ( max 42VAC ) és a felhasználás helyén alakulna csak át,
így nem lehetne 30m hosszú "egyenáramú vízbontóm"

lágy csuklóval biztonsági 24VAC menne be a vízbe, a " biztonsági trafó "
villanyszakmailag meg törvényesnek tűnne