[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 22:58:15 CEST

Acs Gabor wrote:
> [...]

Az gyalázatos meló. Ha már elektro, a flex is kézi kisgép, és sokkal tisztább,
szárazabb érzés. Kis ügyességgel alig kell utómunkálni.

Ez a perem előre elkészítés aztán odahegesztés nem rossz ötlet, de vékony a
lemez, én csak CO2-vel (vagy corgonnal) állnék neki. Kézi elektródás mókával
lépten-nyomon szét fog lyukadni, marha ronda lesz, és lehet, hogy kifolyik
belőle az olaj. Nem olyan könnyű tömítettre hegeszteni valamit.

persze megint nem tudjuk, hogy mi a túró lesz ez. Biztos, hogy nem simán
olajkályha. Az nagyon ki van találva, ez így olajkályhaként nem fog jól működni.
Az olajkályhában nem az olajnak van lángja, hanem a levegőnek az olajgőzben.