[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 15., P, 23:43:16 CEST

Mágus Bérprogram Demo  wrote:

> egy " kombínó "  :-)
>
> szóval alatta egy fatüzelés forrósítja fel a sűrű fáradtolajat,
> és a lángterelővel  osszekeveredik a fadarabok lángja
> az olajlángokkal, olajgőzzel...

És egy olajkályha adagolójával próbálod az olajszintet tartani?

Szerintem nem ér annyit az egész, hogy ezzel foglalkozz. Inkább az olajat fel
kell itatni valamivel, ami elégethető. Ez lehet akár fa is, meg papír, meg
faforgács, meg a fene tudja, miminden.

Ha meg jó sok olajhoz jutsz hozzá, akkor inkább állíts be egy olajkályhát. A
begyújtása ne a fáradtolajjal történjen, hanem odaöntesz kis petróleumot vagy
gázolajat, abba bele egy darab papír meggyújtva, és ha már ég, mint a fene, már
talán viszi a fáradtolajat is talán. Szűrni kell!

De nem hinném, hogy hordószámra jutnál hozzá fáradtolajhoz. Vagy igen?