[Epitesz-barkacs] 12 V tap

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Ápr. 16., Szo, 10:11:19 CEST

Én is foglalkoztam már elég sok rendezvényes marhasággal és ez is éppen
annak tűnik :)))))
Ha ezt nekem kellene megoldani akkor bizony azt választanám, hogy 24V menne
körbe és minden fogyasztónál lenne egy lokális 12V-os stabilizált táp.
És akkor mellé egy DMX vagy egyéb más vezérlő azt kész.

Számtalan kapcsolás található a neten 12V 20-40 A-es tápokról.

Kábelnek meg ott van amit vettem a hangszóróhoz is a 4*2,5mm2 gumikábel
tökéletesen alkalmas lenne arra amit előírt a tervező és métere volt
440+áfa.
Bruttó 16500 Ft lenne a 30 méter. Egy 12V-os táp is max 3000-ből kijönne.
Összesen nem kerülne annyiba mint ami kábelt néztél 180 ezerért.

Viszont a kábel mind a két végét bekötném a parton lévő trafóba.

zsolt