[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 16., Szo, 23:39:53 CEST

Acs Gabor wrote:
> Erről még nem hallottam, hogy azt kémény nélkül is lehet. Ez hogy'
> van?

Végülis nem kémény nélkül van, csak a szabályos épített kéményt nem muszáj
megcsinálni, ha az ember ügyesen megoldja. Kényszeráramlás van, mint egy zárt
rendszerű cirkóban, és mivel kicsiről van szó, egy szinte kipufogócső méretű
csövön ki lehet küldeni a naftát a szabadba. Aszongya a srác, aki csinált már
ilyet, hogy még a begyulladás idejében se füstöl. Tök automata az egész. Már
megterveztem az elektronikáját, csak a nyákterv hiányzik még. Ő pontosan tudja,
mit akar, én meg ahhoz igazodok. Majd megnézem, hogy muzsikál, és ha tetszik,
megcsinálom valamikor én is.