[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 17., V, 09:16:32 CEST

Acs Gabor wrote:
> Most nem ide kapcsolódik, de a kapu ügyében már léptél előbbre?

Még csak anyagokat szereztem be. Megvan a görgős sines rész komplett, szóval ami
az úszókapuhoz spéci kell, meg a mozgató cucc a fogaslécekkel. Ezután jön, hogy
helyet kell csinálni a munkához, kitalálni a kapu szerkezetét, ennek megfelelő
zártszelvényeket venni, hegeszteni..., és a betontömböt is kitalálni,
megcsinálni. Van itt valamennyi sóder, azt is ki kéne bányászni (teledobáltam
levágott ágakkal évek alatt), szóval a meló érdemi része nem kezdődött el. Úgy
telenyomtak melóval, hogy alig győzöm.

> Ez a pelletes fejlesztés engem érdekelne, ha lehet, írd majd meg a
> tapasztalataidat légyszíves!

Rendben. Lehet, hogy az lesz a legegyszerűbb, hogy az ismerősömmel kell
beszélni. Szerintem ő most, mint friss nyugger :-), erre akar kicsit ráállni
többek között, hogy ilyet csinál ismerősöknek sokkal olcsóbban, mint amilyeneket
kapni lehet. Konkrét tapasztalatai is vannak már.