[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 18., H, 12:16:07 CEST

vajk fekete wrote:
> a dupla hoforras gazdasagilag szinten labilissa teszi a dolgot. mert
> a toked benne van a ket rendszerben, a kamat mindkettore ketyeg, de
> egyszerre csak az egyik termel ugye.
>
> siman kijohet, hogy egy rendszert epitve, es azt sokat jaratva jobban
> jarsz.

Fene tudja, alternatíva asszem még meg is van követelve.

Ez a pelletes dolog szerintem valami tök gagyi móka lesz. Kijön néhány tizesből
az egész, és jó móka. Az, hogy a srácnak (aki régi jó ismerősöm) segítek egy
nyákkal, és az bejön, már az is öröm. Ha még nekem is készül egy ilyen
kooperációban, az meg szintiszta plusz. Nem tudom, hogy tényleg fogok-e ilyet
csinálni valamikor, de elég jó az esély rá.