[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Ápr. 18., H, 17:45:07 CEST

nekem a fekete iszapra mindig azt mondtak hogy mangan, de szerintem csak siman a
vasoxid valami komplexe a vizben levo valamivel.

a hocserelo savazas egy hetkoznapi melo a futesszereloknel, meg erre valo
celkeszuleket (szivattyu, veder es hasonlok kombinacioja) is arulnak
szakboltban. teny hogy minnel melegebbre van allitva a melegviz, annal
jelentosebb a hatas.

vajk