[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas ?

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 18., H, 20:12:56 CEST

vajk fekete wrote:
> olyan rendszerben is van, ahol a radiatorok tobb ujrafestes miatt
> tobbszor voltak mar leveve es kitakaritva. egy masfelszer 0.8meteres
> radiatorban vagy egy liter ilyen iszap volt, inkabb tobb.

Ez mitől van? Nem lehet, hogy a kitakarítás alatt azt értették, hogy vizet bele,
és kiönt?
Én valami savazásra gondolnék, aztán meg erősen lúgos anyagra, akár
csatornatisztítóra, ami jó meleg is lehetne. Amit ezek egymás után nem hoznak
ki, az már nincs is. :-)

Utána meg el kéne felejteni a csapvízzel való feltöltést. Ha nekem kellene most
egy rendszert nulláról beüzemelni, biztos, hogy ezeket végigcsinálnám, aztán RO
vízzel tölteném fel, de lehet, hogy raknék bele valami inhibítort vagy
nemtommit. Lehet, hogy már az is segítene, ha kicsit lúgos lenne a víz. A fémek
nem moccannak a lúgra, de legalábbis a vas biztos nem.