[Epitesz-barkacs] lakatos megoldas

jhidvegi jhidvegi at gmail.com
2011. Ápr. 18., H, 20:16:03 CEST

vajk fekete wrote:
> nem mondom hogy megeri, de ilyen kicsi pelletalo letezi 200ezer forint
> magassagaban, elmegy egy 2kW motorral, nem kell hozza nagy uzem. de
> kell a poralaku alapanyag.

Meggyőztél, hogy nem éri meg. Ennyiből azért elég sokat tudok majd fűteni.

> neha nekiallok szamolni, uzleti tervet csinalni  vontathato
> brikettalo berbeadas temara. kicsi asztalosok, akiknek nem eri meg
> szerzodni a hulladekra, osszevarjak amig tarolni kepesek, kiberelik a
> gepet, durungaramuk van, lepreselik a hulladekot. igy kisebb helyen
> elfer, ok, a rokonaik, szomszedaik, ismeroseik eltuzelik. nincs
> kesztermek raktarozas, szallitas, kereskedelem, semmi. kibereli tolem
> napi x ezer forintert es kesz.

Ez mondjuk jó terv, csak kellenek hozzá a kapcsolatok. Meg hát ne foglalkozzon
vele a hatóság, mert a végén még adó- és jövedéki, meg mittodomén még miféle
csalással fognak megvádolni minden érintettet.

> az asztalos azert speci, mert ott szaritott az anyag, es egybol
> megfelelo meretu. egy pelletaloval meg sokkal kisebb meretben mukodne
> a dolog, csak a pelletet nem tudjak a kornyekbeliek eltuzelni.

Na de miért nem? Szerintem a pellet eltüzelhető akár simán kályhában is, nem?
Átmegy rajta a levegő, és alig van hamuja.