[Epitesz-barkacs] Keringeto biztos inditas

Kormos Imre ikormos at freemail.hu
2011. Ápr. 21., Cs, 10:49:56 CEST

Nem tud olyan gyorsan emelkedni a nyomás a rendszerben, pár éve a
gázkazánban lévő túlnyomásszelep (ez a neve?) egyszer már leeresztette a
rendszert,( amikor lekapcsoltuk egy áramszünet után a keringetőt), csak az
túl messze volt a cserépkályhától, ezért kicsit megpúposodott a tartály.
Most teszek fel közvetlenül a kimenetre is egyet, az elég lesz...
KI