[Epitesz-barkacs] rezonalo keriteselemek

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 21., Cs, 16:11:56 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.04.21. 14:58:41 +2h-kor írta:

> Azt szerintem jobb propellerekkel megfogni, behajtani a generátorba, az
> egyből forgó mozgást csinál, nem kell még pluszban átalakítani. ...vagy
> ebből most épp nem nullponti energiát akarsz kicsatolni? :-)

úgy alakult, hogy erős szél idején jártam az udvaron, és az
ábrácska szerinti problémát láttam

naszóval az önkormányzati birtokvédelmi hatóság későősszel
kinyilatkoztatta, hogy nem tud dönteni abban, hogy kié a kerítés,
tehát ki jogosult használni és ki az, aki jogtalanul macerálja,
és ebben a témában folytassuk a bíróságon....

tavaly októberben erre irányuló lépés lezajlott, és az első tárgyalás
ma reggel zajlott le...

a bíró megerősítette, hogy az önkorminak nincs hatásköre abban, hogy a
" kié a kerítés " témában döntsön, magyarul hülye aki komolyan veszi
az önkormányzat birtokvédelmi hatóságát, hanem azonnal a bíróságra
érdemes menni...

szóval emiatt van még a kerítésemen a szomszéd által felszerelt
nádszövet, és most vettem észre, hogy " héjszerkezetként "
hullámzik