[Epitesz-barkacs] hidrofor tartalyok

Balázs Bámer bamerbalazs at gmail.com
2011. Ápr. 24., V, 21:40:48 CEST

Szervusz Lista!

Szétrohadt már egy éve a tetves tartály, amit erre a célra gyártottak.
Kétszer kilyukadt benne a gumihólyag 1,5 év alatt, közben persze víz
érte a tartályt, és kirágta a rozsda. Most megnéztem, bent le se volt
festve!

De nem ez az érdekes, most végre összeraktam ismét, de tartálynak a
kerti zuhanyzó 200 literes tartályát használom. Nyilván nem lesz jó
télen, de úgyis csak a kertben használjuk most, nem érdekes. Viszont
itt jött az ötlet: mi lenne, ha nem lent az aknában lenne egy központi
tartály, hanem mondjuk egy a kerti zuhanyzóban, egy a fürdőszobában,
és esetleg majd még egy a másikban, ha valaha elkészül. Nyomáskapcsoló
persze csak egy az aknában. Előnye ennek, hogy nem kell új aknát
csinálni, mert abban csak igen kicsi tartály fér el, olyan nem is lesz
több, mint a döglött példány. Illetve a vízvételi helyhez közel a
tartálybeli légnyomás is kevesebb nyomásveszteséggel tevékenykedhet.

Lehet valami hátránya akár a több tartály, akár a nyomáskapcsoló nagy
távolsága miatt? Én hirtelen semmit nem látok.

Másik kérdésem: a gumihólyag azért nem hülyeség, mert nem oldódik bele
a levegő a vízbe. Persze nem lesz többet, mert kegyetlenül megutáltam,
így lesz még egy villanybojler, amiben nincs fűtés, hanem hidrofor
tartályként üzemel. Hogy lehetne csak a fenéklemez módosításával
megbízhatóan mérni a belső vízszintet?

köszönöm, szia: Balázs