[Epitesz-barkacs] hidrofor tartalyok

vajk fekete halaloszto at yahoo.co.uk
2011. Ápr. 26., K, 11:37:57 CEST

meg foleg az, hogy igy a szivattyut eleg a napi atlagra meretezni, nem kell
csucsra. igazibol a napi atlag duplajara meretezik. tehat ha egy nap alatt
elmegy 100000m3 viz, akkor akkora a szivattyu, hogy 10 ora alatt felhozon ennyi
vizet. ejjel, amikor nincs fogyasztas, es olcson veheto aram, akkor feltoltik,
nappal meg csak a nyomasfokozo szivattyuk mennek, es elfogy a viz. aztan keso
este a maradekot leeresztik a csatornaba, es ujratoltik a tarolot.

vajk