[Epitesz-barkacs] hidrofor tartalyok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 26., K, 11:52:05 CEST

Hofferek Attila  <hofi at soka.co.hu> 2011.04.26. 09:58:50 +2h-kor írta:

> Honnan tudja a vízműved, hogy a nyomás gravitációsan, vagy a szivattyú
> által áll elő?

vízművek üzemeltetési tapasztalatai:

központi helyen 10másodpercre olyan nyomáscsökkenés történt,
mint amikor a 140cm-es főnyomócső tört el, de ez már a 11. másodpercben
megszünt

elemezve rájöttek az okára:

olyan filmsorozat ment a TV1 -en ( amikor a TV2  volt az összes, az átkosban)
és a film után így mindenki egy időpontban szaladt pisilni, és egyszerre
húzták le
WC-t, így egyszerre nyílt ki 300ezer vécészelep