[Epitesz-barkacs] hidrofor tartalyok

Mágus Bérprogram Demo magus.demo at dpg.hu
2011. Ápr. 26., K, 14:06:45 CEST

Mágus Bérprogram Demo   <magus.demo at dpg.hu> 2011.04.26. 13:38:43 +2h-kor írta:

> nem lenne az bonyi, mert az alhidroforra kötöd az összes tartályt,
>
> a búvár megy csak a nyíltvizeset tölti, párperc múlva lerajzolom

a rajzon több hidrofortartály levegőpufferét is összekötheted,
és a vízmű nyomó oldalán is minden tartályt beköthetsz
így 50literenként kapcsol a kompresszor, egy vödör víz is kivehető
szivattyúkapcsolás nélkül

ha szarul sikerült a rajz, és félreérthető, szóljatok
-------
Balázs a kútakna vasrohadványokat említi, ehhez is hozzáfűznék

nekem egy műanyagházas al-ko búvárom van
alul a lifegős gumilemez helyére egy réz visszacsapósat
tettem, felfelé egy 1collos zöld slag egy 40-es villanyász
(belül 32-es) műanyag gégecsőben

(nekem ez azért kellett, mert nem lehetett felülről beleengedni,
hanem oldalról egy likon kellett beletuszkolnom)

szóval nekem semmi vsa nem rothad a föld alatt sem
---------