[Epitesz-barkacs] helium hol ?

Zsolt epitesz1 at telectronic.hu
2011. Ápr. 26., K, 20:45:17 CEST

>Lehet az is, hogy nem nagyon lehet sokáig tárolni palackban se, mert

Azt nem tudom, hogy az acélon is vagy nem, de szerintem a leggyengébb
láncszem mindig a csap lesz.

>Hidrogén? :-) Ha nem viszed be, nem annyira ciki.

Csak egy kicsit gyúlékony a cucc, aztán zeppelin lesz belőle....

> Az meg előállítható talán valami vegyi trükkel.

Vagy vízbontással, csak ezt a gázt hogyan pumpálom össze, hogy ne robbanjon
be a nyomástól?

Végtére ha nincs cigi vagy gyertya ami kilyukasztaná akkor nem gyullad meg
mégha szét is pukkan valamiért.

>kínai repülő lámpást saját kezűlel meg tudnád csinálni, nejlonzacskó

Igen ez is jó ötletnek tűnik. Azt hiszem ez is jó megoldás lesz.

De ha már lufi akkor a critical mass marhaságra is gondoltam kötök néhányat
a bringámra.. de ez most elmarad.

köszi

zsolt