[Epitesz-barkacs] nagyflex

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Ápr. 26., K, 23:57:11 CEST

2011.04.26. 23:40 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Nahát, nekem abszolút nem így műxik, nekem egy régi bolgár van.

Nekem van egy flex típusú nagyflexem, nem tudom melyikünk idősebb, csak
az már úgy működik, hogy amikor bedugom, elindul. Nem is használom csak
kapcsolós elosztóból, lábbal bekapcsolva, kézzel belekapaszkodva. Ugrik
akkorkát amikor elindul, hogy jaj az edzetlen csuklónak :-) De amit írni
akartam, hogy ennek fénykorában úgy működött a kapcsolója, mint a
tonnásprésnek, megvan a két kéz helye, először a jobbkezest, majd utána
a balkezest kellett benyomni, különben nem indult.