[Epitesz-barkacs] helium hol ?

Dienes József dienes.jozsef at rh.uni-obuda.hu
2011. Ápr. 27., Sze, 12:50:22 CEST

Hát pedig én emlékszem az újsághírre, még valamikor a 80-as évekből,
amikor a május elsejei buliból hazaindulván a kocsiban az apuka
cigije véletlenül hozzáért a kislánya lufijához. (A kanyarban, ugye,
a "gázoslufi" pont ellenkező irányba közlekedik, mint az ember várná.)
Azt már nem tudom felidézni, hogy mennyire voltak súlyosak
a sérüléseik, de az biztos, hogy azóta tilos Magyarországon hidrogénnel
tölteni a lufikat.

Üdv:
     Józsi