[Epitesz-barkacs] bringa utánfutó szabályok

Hofferek Attila hofi at soka.co.hu
2011. Ápr. 29., P, 22:54:22 CEST

2011.04.29. 22:43 keltezéssel, jhidvegi írta:
> Gondoltam - ezek szerint rosszul -, hogy van a fogyasztóvédelem, és
> ellenőrzi, hogy a boltban  mi van, szabályos-e. Bolt alatt nem azt
> értettem, hogy valaki barkácsol valamiket, és eladogatja, hanem
> rendesen, gari meg mifene. Nehogymá a vásárló kötelessége legyen egy
> termék szabályosságáról meggyőződni! Ilyen alapon a vasaló is rázhat.

Amíg nincs műszaki vizsga kerékpárokra, addig így lesz, mint ahogy
keresztbe kasul fognak menni járdán, úttesten, szembe az egyirányúba,
amíg nincs kresz vizsga kerékpárra. Alternatívaként: rend lesz a
fejekben, és mindenki belátja, hogy mindenkinek jobb, ha szépen mennek,
műszakilag rendben levő kerókkal, nem ilyen barkács cuccokkal.